پارک زعبیل دبی
نوشته شده توسط : elham

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی


پارک زعبیل دبی دارای پوشش گیاهی بی نظیری بوده و بسیار سرسبز و دلنشین است. مسافران عزیز تور دبی آذر 94 اگر می خواهند که به یک پارک سرسبز و غیر ساحلی بروند پارک زعبیل بهترین انتخاب می تواند باشد تا لحظات خوشی را در آن سپری کنند. در این پارک فضایی به وسعت 51 هکتار به تفریحات گردشگران  تور دبی پاییز 94اختصاص داده شده است. پارک زعبیل دارای یک آمفی تئاتر 3دی (3D) , زمین کریکت , زمین فوتبال , دریاچه مصنوعی برای قایق سواری , یک جاده برای پیاده روی , چندین رستوران و کافی شاپ و.... می باشد.

پارک زعبیل دبی

گردشگران عزیز تور دبی دی ماه 94 با رفتن به این پارک می توانند از هوای خوب آن بهره مند شوند و مدتی را در کافی شاپ یا رستوران آن به استراحت بپردازند و از خوردن غذاها و نوشیدنی های لذیذ آنجا لذت ببرند. ساعاتی که این پارک باز است در طول هفته از 8 صبح الی 23 می باشد.

پارک زعبیل دبی

اما در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی این پارک تا پاسی از شب باز است و می توانید از تفریح در آن لذت ببرید.گردشگران عزیز تور دبی زمستان 94بدانند که روزهای دوشنبه مخصوص بانوان گرامی است و ورودی این پارک تنها 5 درهم می باشد و برای فرزندان دلبند شما که زیر دو سال سن دارند هزینه ورودی دریافت نمی شود. همچنین افراد معلول می توانند به صورت رایگان وارد پارک شوند.

پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,پارک های دبی,مکانهای تفریحی دبی, دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: